Wat is vereist?
- Hbo werk- en denkniveau
- Minimaal 2 jaar werkervaring
- Kennis van Microsoft 365 en Tobias 365
- Goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel in woord als geschrift
- Je bent zowel actief als zelfstandig, met een sterke focus op samenwerken
Wat krijg je?
- €4.088 - €5.376 bruto p/m afhankelijk van kennis en ervaring
- 32 tot 36-urige werkweek
- 189,8 vakantie-uren o.b.v. 36-urige werkweek
- Je krijgt volop de ruimte om jezelf te ontwikkelen en door te groeien
- Bonus van 2% van brutojaarsalaris
- Tegemoetkoming in zorgkosten, een internetvergoeding en een thuiswerkvergoeding
- Laptop, mobiele telefoon en reiskostenvergoeding
Wat doe je?
- 30% Support geven
- 20% Aan werkgroep deelnemen
- 20% Administratie uitwerken
- 10% Intern overleg
- 20% Overige IT-taken uitvoeren
Deze vacature is gemaakt op basis van gesprekken met medewerkers in de functie. Zo krijg jij een realistisch beeld van de baan.
Vacature
Als Functioneel Beheerder bij Woonopmaat help je je collega’s om het meeste uit de systemen te halen die we binnen de organisatie gebruiken. Je zorgt ervoor dat iedereen de juiste toegang heeft tot de systemen, zodat ze hun werk goed kunnen doen. Daarnaast ben je actief betrokken bij werkgroepen waarin je samenwerkt aan het verbeteren van de systemen. Ook speel je een belangrijke rol bij het doorvoeren van systeemwijzigingen en zorg je ervoor dat deze soepel worden geïmplementeerd, zodat je optimaal gebruik kan maken van de technologie. De systemen die jij beheert zijn onder andere Microsoft 365, Tobias 365, Casix, E-Content en O-prognose.
De komende jaren staan bij Woonopmaat in het teken van digitalisering en vernieuwing. Als Functioneel Beheerder speel je hierin een belangrijke rol. In deze functie werk je actief mee aan werkgroepen, coördineer je projecten, analyseer je knelpunten en schrijf je heldere adviezen en plannen. Met jouw ideeën en initiatieven help je ons bouwen aan een moderne ICT-omgeving die de organisatie een stap vooruit brengt.
Je maakt deel uit van een klein en hecht team, samen met een Netwerkbeheerder, Informatieanalist en Projectleider. Jullie zorgen ervoor dat de ICT-omgeving bij Woonopmaat goed werkt en efficiënt wordt ingezet. In deze functie rapporteer je aan de Manager Bedrijfsvoering en lever je een waardevolle bijdrage aan het verbeteren van de bedrijfsprocessen. Het is een veelzijdige rol waarin je zowel technisch als praktisch meedenkt om de organisatie steeds verder te helpen.
Als je het leuk vindt om collega’s te helpen, samen te werken en je het een uitdaging vindt om snel oplossingen te vinden binnen diverse systemen, dan is dit een baan voor jou.
Werkweek
Op een leuke werkdag heb je een goed geplande dag, maar komen er ook onverwachte spoedklusjes voorbij die je meteen oppakt. Aan het einde van de dag kijk je terug op veel opgelost werk, wat zorgt voor een gevoel van voldoening.
Op een minder leuke werkdag ben je vooral bezig met administratieve taken, zoals het aanpassen van sjablonen. Deze repetitieve taken kunnen voor minder variatie in je werk zorgen.
- 07:00
- 08:00
- 09:00
- 10:00
- 11:00
- 12:00
- 13:00
- 14:00
- 15:00
- 16:00
- 17:00
-
- Beheergroep Tobias 365
- Vragen beantwoorden
- Lunch
- Support geven
- Aan werkgroep deelnemen
- Voorbeeld weekagenda
-
- Weekstart afdeling ICT
- Werkgroep coördineren
- Lunch
- Incidenten oplossen
- Administratie verwerken
-
- Support geven
- Aan werkgroep deelnemen
- Lunch
- Administratie verwerken
- Overige IT-taken uitvoeren
-
- Collega's ondersteunen
- Werkgroep coördineren
- Lunch
- Intern overleg
- Administratie verwerken
-
- Support geven
- Aan werkgroep deelnemen
- Lunch
- Administratie verwerken
- Overige IT-taken uitvoeren
Voorbeeld uit de praktijk
Groeipad
We werken met een ontwikkelmodel. Binnen dit model kun je groeien in salaris als je goed presteert (daar valt ook gedrag onder). Je kunt dan doorgroeien naar schaal J. Woonopmaat staat daarbij ook altijd open voor interne sollicitaties, ook als mensen niet geheel aan de eisen voldoen. Met behulp van opleidingen en begeleiding/(externe) coaching helpen we mensen dan goed te landen in de nieuwe functie.
Werken bij Woonopmaat
Woonopmaat is een wooncorporatie met zo'n 9.000 woningen in Heemskerk, Beverwijk en Wijk aan Zee. Vanuit het kantoor in Heemskerk werken we met bijna 90 medewerkers elke dag met toewijding aan het bieden van een fijn thuis voor onze bewoners.
Bij Woonopmaat staat de kracht van de medewerkers centraal. We stimuleren creativiteit en maatwerk. Dankzij korte lijnen tussen collega’s van diverse afdelingen is succes mogelijk.
Bewonersbetrokkenheid en gastvrijheid zijn belangrijke kernwaarden. Bewoners betrekken we van het begin af aan bij projecten. En in de toekomst zetten we de deur nog verder open. Eind 2025 werken we vanuit een 'nieuw' pand. Hier zijn onze bewoners welkom voor een kopje koffie. Persoonlijk contact vinden we belangrijk.
- Heemskerk (Noord-Holland)
- 50% / 50%
- Gem. leeftijd is 49 jaar
- 90 medewerkers
- Smart casual
- Thuiswerkmogelijkheden